niedziela, 7 grudnia 2014

Grudzień...

Późno dziś siadam do bloga...ale jakoś tak mam, że najczęściej wieczorami lub nocą nachodzi mnie chęć na pisanie. Święta tuż tuż...a śniegu u mnie ani trochę ;/ , nie tracę jednak nadziei na to, że święta mimo wszystko jednak będą białe ;-). Korzystając z okazji, że byłam dziś na zakupach, obłowiłam się w świąteczne ozdoby - fotek jednak narazie nie mam, bo światło było już kiepskie aby cokolwiek było dostatecznie  dobrze widać. W tym roku postawiłam na srebro i biel... choć początkowo nie mogłam się zdecydować i rozważałam jeszcze czerwień oraz złoto. 
Ciekawa jestem Waszych pomysłów na świąteczne aranżacje mieszkania. Szczerze mówiąc - ja wciąż jeszcze nie mam tak do końca jasno sprecyzowanej wizji i trochę obawiam się, że wyjdzie mi taki misz-masz. Póki co szukam inspiracji w sieci, może wykorzystam niektóre pomysły. 
Poniżej te, które urzekły mnie najbardziej....

Prawie jak z bajki...

Magiczne...




Aż chciałoby się usiąść w tym fotelu



Pozdrawiam cieplutko
Hania

1 komentarz:

  1. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :):)