wtorek, 8 kwietnia 2014

Rzeżucha i prace w ogrodzie

Witam wszystkich! :):) 
Trochę mnie nie było, jakoś tak szkoda mi było czasu, gdy za oknem tak piękna pogoda i wiosna coraz pełniej rozkwita. Na Waszych blogach widzę, że przygotowania do Wielkanocy ruszyły pełną parą. Wszędzie można podziwiać piękne świąteczne dekoracje. Ja nawet nie mam czasu się zabrać za to, więc dziś tylko posiałam rzeżuchę ;). Korzystając z tego, że pogoda za oknem dopisuje - wysprzątałam ogródek, powyrywałam trochę zielska i oporządziłam miejsce po zeszłorocznych kwiatach, w którym w tym roku "zamieszkają" hortensje. Żeby wnieść trochę tej wiosny do domu, z sobotniego spaceru przyniosłam kilka kwitnących gałązek. Od razu zrobiło się tak jakoś radośnie :).









Pozdrawiam Was cieplutko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :):)